18 års fest

Igår började jag dagen med en joggingtur, det var riktigt skönt. Sen åkte vi till Kåseberga (jag övningskörde) och åt fisk och sen körde vi vidare till Kivik. Efter jag kommit hem började jag göra mig iordning och sen kom Sofie & Patrick hit. Halv 7 gick vi till Amelie och sen var kvällen igång! hade riktigt roligt igår, kul att träffa alla. Vi dansade och sjöng hela kvällen lång. Jag och Johanna stannade hos Amelie och sov där. Emma somnade på soffan så vi andra tre tog dubbelsängen och låg och snackade tills vi somnade vid 4.

Idag blev det lunch med Sofie och Patrick på House of Bagels. Gott och trevligt! Nu ska jag och mamma åka till morfar och hämta hem min älskade freddie katt! ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

håller på nu;)

2009-08-03 @ 12:28:51
URL: http://sofieliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0