Onsdag

Nu har intensivkursen börjat och jag är heeeelt slut varje dag. Mellan 8-16 pluggar jag, och kör imellanåt. Jag har redan kört 8 lektioner. Imorgon och fredag kommer det värsta: STADSKÖRNING. Gillar INTE det.. Men annars funkar det bra och jag trivs! Vissa stunder känns det som jag har all tid i världen att fixa detta och det kommer gå hur bra som helst och vissa stunder känner jag mig väldigt stressad.

Hela denna veckan har gått snabbt än så länge. Måndag var det intensiven sen hem till syster och käka. Tisdag också intensiven sen handla inför helgen. Onsdag , intensiven sen baka med Johanna tills fredag. Imorgon och fredag kommer de också va intensiven så klart + imorgon ska jag och johanna förbereda mat + städa och fixa och på fredag blir det också till att fixa innan alla gäster kommer seeeeen kan jag NÄSTAN pusta ut. Kanske inte riktigt ändå, på lördag blir det sen fix inför kalas på söndag. Plus fest på kvällen. Sen på söndag blir det kalas och sen hem till mamma och hjälpa till att fixa kalaset inför måndag (Födelsedag!!):D . Känns vääldigt stressigt det här.. Men kul! Nu är det snart dags att sova, men jag är så uppe i varv och stressad av allt just nu så jag känner mig inte trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0