Han ville föda hennes barn

Det är alltid lika skönt att komma tillbaka till skolan och klassen efter att ha varit sjuk ett tag. Har haft en jätte bra dag idag. Även fast dagen kanske inte började på topp. Kunde inte somna igår, vilket ledde till att jag i sömen (som vanligt) ställdre fram klockan och försov mig. Men som vanligt så hann jag i tid till skolan ändå. På svenskan kom klassen fram till att vi inte ville ha det temat på skolfotot på måndag som vi bestämt så vi bytte!

Efter svenskan hade vi som vanligt håltimme på 4½ timme. Jag o Sofie gick en runda på stan. Köpte en skjorta tills på måndag. Sen gick vi hem till henne, och efter lite mat i magen så pluggade vi till religionen. Hade prov på judendom och kristendom idag. Men det blev inte bara plugg, en del flum och skratt också såklart. Sofie hade ganska svårt för o prata idag så det blev en hel del roliga felsägningar. :) Och sånt är alltid kul!


Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha, GANSKA svårt för att prata? JÄVLIGT svårt för att prata skulle jag vilja säga :D

2009-10-08 @ 19:07:52
URL: http://sofieliden.blogg.se/
Postat av: sofie

JAAAAAAAAAAAAAAA

2009-10-09 @ 17:26:22
URL: http://sofieliden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0