min lilla nöt!

Har haft en mycket rolig kväll med Sofie. Började med att jag tog bussen till stan. Sofie jobbade och slutade kl 6 så jag hoppade av vid skolan och gick till affären. Så skulle hon larma, och när hon gjort det så kom hon på att hon glömt släcka. Så hon skulle gå in och göra det. Och då går såklart larmet. Den blicken, minen hon gjorde. Glömmer den aldrig. PANIK!! Hon kollade på mig som "vad faan ska jag göra" jag står som världens frågetecken och kollar tillbaka "vad faan vet jag" sen tar hon en sjukt snabb vändning och springer in. Hahaha det går inte att förklara vad roligt det var :D

Sen ringer larmcentralen och ska fråga efter kod. Vad svarar Sofie i telefonen? Joo "Välkommen till HälsoQ det är Sofie".. "man vet ju aldirg, kunde ju vatt någon annan" HAHAHAH!! Sjukt kul.

Vi gick iallfall hem till Sofie, fixade lite låtar till min mp3 och drack te. Sen började Idol och vi åt fruktsallad och choklad. När vi kollade på idol så kläckte Sofie ur sig "om man blundar kan man nästan tro att det är ett musikprogram vi kollar på". 

Hahaha man kan ju inte annat än älska tjejen :)


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA ja jävlar vilken kväll :D du var inte dålig du heller: "vem vareee som kasta?" "aeh, det va nog han.. pekar diskret*" HAHAH

2009-10-24 @ 11:10:39
URL: http://sofieliden.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

HAHAH asså ni två xD

2009-10-25 @ 12:37:02
URL: http://http://anystaar.blogspot.com/
Postat av: mamma

...man kan inte annat än älska dem <3<3<3

2011-06-17 @ 19:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0