Fredag kväll

Igår kväll blev inte rikgit som den skulle. Men vad hade vi förväntat oss? För det blir ju aldrig om man förväntat sig. Så nästa gång förväntar jag mig att den inte blir som förväntat och då kanske den blir det ändå.  Hänger ni med?

Vi stack iallfall på förfest hos Clemen, hade skit kul! Sen trillade Sofie av studsmattan och fick jätte ont i nyckelbenet. Så det slutade med att jag och hon åkte ambulans till sjukhuset där hon fick röntags och så. Nyckelbenet var brutet :( Hennes föräldrar kom efter en stund så då skulle jag sticka vidare och träffa alla från förfesten i stan så vi kunde gå och kolla på promoe. Men då hade bussen vatt så full så dom hade inte kommit på den. Så jag fick cykla hem till Filip och va där tills dom andra till slut om in till stan.

Och magazinet var skit tråkigt

Men det är tur att Johanna finns och kan underhålla lite. Blev en hel del skratt ändå igår, och idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0