ijenklien

Helllo på er!

Idag började vi dagen med svenska c, och sen matte c. Inte några speciellt roliga ämne. Men eftersom jag har turen att ha underbar klasskompisar så funkar det ändå! :) Ett stort plus är ju också att dessa två lektionerna är de enda vi har på onsdagar, slutade alltså kl 11.

Efter skolan stack jag hem, käkade och så. Sen tog jag och Sofie en cykeltur till Näsby. För övrigt har jag varit sjukt aktiv idag! Cykla till skolan, cykla hem. Cykla in till stan igen, sen fram och tillbaka till Näsby (djävulsk backe), hem från stan igen. Jag gillar det! Cykel är guds gåva till människan. Eller iallafall till mig.

Nu har jag diskat, druckit smoothie. Ska snart ut med vovven, duscha, sen laga mat och ikväll ska jag till Johanna och kolla på idol. Så, det var min onsdag det :) Puss!


Kommentarer
Postat av: mamma

Va gulligt av dig att diska, puss på dig

2009-09-16 @ 17:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0