Måndag

Hola amigos! 
Det blev en bra söndag igår, dock lite stressig. Jag var hos Johanna och hjälpte henne lite med matten. Och dom hade kalas för Albin så jag åt där och så:) Sen var jag på bio, såg Flickan som lekte med elden. Tyckte den var jätte bra. Och jag klarade mig därifrån utan en sträckt ljumske:) haha

Idag har jag äntligen fixat studentpasset. Dock hoppar jag första 3:3 som är nu på fredag. Efter skolan kom jag hem och kollade på parlamentet från igår. Tyckte faktistk inte att det var så jätte bra :P Sen gick jag och la mig en stund. Ställde klockan på typ en halvtimme för sen var det dags att gå upp och plugga filosofi. Har tyvärr prov imorgon. Nu har jag precis lagat mat och jag är hungrig,väntar bara på att mamma ska komma hem. Det blir varmrökt lax, matvete+ärter och sallad:)


Ikväll är det dags för idol, jag HOPPAS och tror att Calle går vidare! Ikväll är det ju också roast på berns, det är Schyffert som ska rostas. kan nog bli kul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0