sekunderna springer men timmarna går långsamt

Jag verkligen hatar tisdagar. De är trista, sega & långa. Vi börjar dagen med filosofi, vilket är helt ok. Sen nk, funkar också. Fast idag hade vi håltimme, segt. Sen har vi psykologi b i 1½ timme. Jag har själv valt att ha det eftersom psykologi a var ett favoritämne i 2an. Men nu är det sjuuuuukt segt. Tänk så mycket skillnad det kan vara på lärare. Sen kommer vi till det segaste av segaste, småföretagende b i 2½ TIMME. Förhoppnningsvis kommer det inte vara lika segt när vi väl kommit igång med vårt uf företag.

Och eftersom tisdagen är så förbannat tråkig, och i början av veckan så känns det som att veckan aldrgi kommer ta slut. MEN sen kommer solenskenet efter regnet och det blir onsdag. 2 lektioner och vi slutar 20 över 11. Oh underbara onsdag!!

För att göra denna dagen lite bättre så köpte jag en annanas som jag ska äta när jag kollat på idol sen! Blir nog även lite plommon, mums. Nu ska jag bestämma mig om jag orkar resa mig och va duktig och gå en runda. Hade vatt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0