Torsdag

Redan torsdag. Helt sjukt vad dagarna går fort!!

I tisdags så var jag och johanna hos edina. Vi snackade massa skit, skrattade mycket & då menar jag MYCKET, kollade på idol o käka popcorn! Bättre tisdag kunde det knappast blivit. Igår fyllde edina år, och hon var ledig, johanna slutade 12 och jag slutade 11 så vi passade på att äta en födelsedagsmiddag på rosegarden! Sen va vi på stan en stund. Vi hade ganska roligt åt en på banken, lite taskigt kanske. Men ett skratt var tvunget. eller två..


Denna helgen har jag absolut INGENTING planerat. Känns väldigt konstigt. Men skönt. Fast tråkigt. Hmmm. Nått blir det väl antagligen ändå.

Kommentarer
Postat av: p

what about our threesome? x)

2009-09-10 @ 16:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0