Jahaja..

Cyklade till vårdcentralen idag för ett nytt prov eftersom dem ringde förra veckan och sa att ett av dem hade kommit bort. Men sen idag när jag var där hade tydligen mitt papper där också kommit bort. Så dem visste inte vad för prov det var. Så dom kollade datorn och såg att dem hade fått svar. PÅ DET PROVET SOM INTE FANNS. Haaallllllåå? och inget prov hade visat något heller. Tror aldrig jag kommer få reda på vad felet är, och jag känner att jag litar mindre och mindre på vad som görs och sägs. Snart skiter jag i detta.

Kommentarer
Postat av: Jimmyanne

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-11-04 @ 11:37:42
URL: http://jimmyanne.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0