USA!!!!!!!

Har bestämt mig för Au Pair i USA i ett år nu efter studenten. Känns som rätt beslut. Det var ju det jag ville från allra första början med. Så nu har jag gjort intresseanmälan, bokat in mig på informationsmöte+intervju och börjat kolla lite på hur ansökningen ser ut. Min lilla au pair expert Louise Ljungdahl ska hjälpa mig någon dag också. Vill allra helst åka i slutet av juli. Men jag är ju lite sent ute så jag siktar in mig på augusti/september men hoppas sjukt mycket på juli ändå! Eller början av augusti kanske..

Har lyckats förstöra mammas födelsedag lite också tycker jag. För då ska jag och hon på mötet och intervjun mellan 12-16. Tur iallfall att hon inte störs lika mycket av det som jag! Men tänk ändå, kanske förstör BÅDE mammas och MIN födelsedag. Får jag som jag vill så firar jag min 19års dag i USA :O


Kommentarer
Postat av: mamma

Man fyller år fler gånger, så det är inget problem. Detta är nåt du ska göra nu senare kommer det troligen aldrig att bli av.<3

2010-04-26 @ 08:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0