ladies night with santa

Har haft två skitdagar med barnen så jag är glad att det är fredag imorgon och sen helg. Att jag och flickan har varit sjuka har inte gjort saker bättre. Men idag kände jag mig bra igen så jag har varit med Sofie halva dagen. Ikväll körde jag till Ronja. Sen åkte vi till ett gym som vi kanske ska börja träna på. Av att se alla träna blev vi hungriga och åkte till en resturang och åt. Lyckades pricka in "Ladies night with Santa". Var inte så kul som det låter, bara en tomte som gick runt och önskade alla god jul. Men vi hade en sjukt rolig kväll med mycket skratt.

Imorgon ska jag och Sofie till mallet och shoppa :)

Kommentarer
Postat av: sofie

wah jag blir så ledsen så fort du skriver sofie :( jag önskar ju att det kunde vara JAG sofie, blääääää!

2010-12-03 @ 08:46:03
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0