Mina dagar

Eftersom jag ändå sitter och har tråkigt så tänkte jag berätta lite mer om hur mina dagar här ser ut. Jag börjar jobba strax innan sju. Jag gör frukost lunch och snacks till barnen, fixar deras tandborstar och hjälper till. Vid 8 åker dem till skolan och jag är ledig fram till tre. Då försöker jag hitta på saker som träna, shoppa, tvätta, diska, umgås med Sofie eller göra ärenden eller något annat. När barnen kommit hem sätter dem sig med läxor direkt i någon/några timmar. Och jag bara sitter med och gör ingenting. Sen lagar jag mat och skjutsar till aktiviteter. Tex måndagar och onsdagar är det gymnastik, 2 timmar varje gång.

Så mitt jobb är inte så jätteroligt faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0