Otur

Det blev inget möte med föräldrarna ikväll ändå. Fick nämligen problem med bilen när vi skulle åka hem från gymnastiken. Det snöar som sagt här nu, och är väldigt kallt så det hade frysit is och snö på rutorna. Så jag letade efter något att skrapa rutorna med. Tror ni dem hade det? Neeej. Irriterad blev jag! Fick "skrapa" med vantarna, KALLT var det. Sen när det äntligen var gjort och skulle köra så startade inte bilen.. Så föräldrarna fick ta andra bilen och komma och hämta oss. Nu är klockan 10 och vi kom nästan precis hem. Dem håller på att lägga barnen och sen tyckte dem att det var för sent för att prata, så vi ska troligtvis ta det på onsdag istället. Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och försöka få upp värmen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0