W 1 Dec

Idag har jag:
- skjutsat Juli till tågstationen
- kollat på TV
- Gjort lunch och middag till mig och barnen
- Varit på gymnastik med barnen
- Nattat barnen

Så intressant var min dag! Hur har eran dag varit? Är nyfiken på vad som händer hemma. Vad hittar ni på? Rullar livet på som vanligt? Hänt något nytt? Något kul, tråkigt? Har ni något skvaller? Hör av er!! Skriv kommentar här, skriv på facebook eller skicka ett mejl till mig. ([email protected]). Jag vill veeeta!! Jag vill ha massor av uppdateringar!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vaknar kl 6, kokar vällingvatten, byter bajsblöja, leker kurragömma bakom alla dörrar, lagar mat, byter fler blöjor, lägger Jonathan, försöker plugga, mer mat, rullar boll (tillbringar en stor del av min vakna tid på golvet just nu), stoppar bitattacker i knävecken (jag har en vampyr till son), lagar kvällsmat, kvällsbad och nattning av Jonathan, försöker orka vara social och trevlig mot mannen, somnar. That's my day :-) Typ hela tiden.

2010-12-02 @ 13:28:54
URL: http://lararmamman.blogg.se/
Postat av: mamma

Är hos morfar o ska strax fika på....... kanelbulle;)

2010-12-02 @ 19:32:49
Postat av: Pappa

Hej.

Tja min dag är inte så spännande precis... steg upp 04:30 ut o skottade snö i drygt 1 timme. Sen duschen, äta frukost, lämna Celina på skolan, sen till skolan för min egen del fram till 09:40. Därefter hem o plugga till 14:00 sen in till skolan fram till 16:10. Därefter hämta Celina, hem o laga kvällsmat. Sy på Celinas kläder, lämna henne på skolan för lite skattjakt i mörkret. Under tiden hon va där så åkte jag hem o skottade snö i 2 timmar.

Spännande eller?

2010-12-03 @ 06:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0