Du borde köpa dig en tyrolerhatt

bara därför att, locka fram ett skratt!

Jag och Sophie hade allsång till gamla låtar i bilen ner till Malmö igår. Chricke såg allmänt uttråkad ut, och Celina satte på sig hörselskydd. Men jag och Sophie hade kul iallfall:D Melodifestivalen var bra, den i Malmö har ju helt klart vatt bäst så vi hade tur. När vi skulle åka hem bestämde jag att jag INTE skulle sova, så jag kunde sova när jag kom hem istället. Tog nog inte mer än 5 minuter så sov jag iallfall, och vaknade i Öllsjö. Fast då va jag så trött så jag gick raka vägen upp i sängen och somnade på ett kick ändå.

Idag mår jag inte så bra. Mår illa och har feber. Har precis sovit lite iallfall och det var skönt. Har inte tid att va sjuk denna veckan, eftersom jag är i Kläppen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0