blä

Denna dagen har varit skit. Jag har haft feber, ont i huvudet, ont i halsen, hostat, mått illa och varit på väg att spy ett par gånger. Min värdmamma har haft jätteont i huvudet och varit på dåligt humör. Jag har varit trött och hängig. Barnen har varit bråkiga, högljudda, inte lyssnat för fem öre och varit jätte jobbiga. När vi kom hem från alla aktiviter idag skulle jag ge mellan och lillan ett bad och då blev det bråk igen. Jag blev arg och värdmamman blev ännu argare (på barnen alltså, inte på varandra) och skällde på mellan. Och vet ni vad ungen gör så fort mamman vände lämnade rummet. Springer mot mig, tog sats och SLÅR mig. Ohhhhhh din j-vla unge.. Tänkte jag då. Så ja, det har varit en skit dag!!

Och jag har jobbat hela dagen och inte haft tid för att vila. Var ledig nån timme men då var jag tvungen att fixa på mitt rum, tvätta och packa eftersom jag flyttar imorgon. Klockan är halv nio, har precis lagt barnen så nu ska jag försöka andas lite. Hoppas på att må bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackare:(

2010-11-19 @ 06:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0