Cookies

Haha jaaa pappa, jag förstod vad du skrev ;) Träna på så kommer du vara bättre än mig när du kommer hit :D

Den nya au pairen och värdmamman är och hämtar alla barnen. Dem två minsta går också till två på fredagar. Jag bakar kakor just nu :) Har packat allt och gjort fint i rummet igen. Så nya au pairen kan packa upp när hon kommer hem om hon vill. Tycker lite synd om henne. Hon är trött på att leva i sina resväskor. Hon var hos sin gamla familj i 4 dagar sen flyttade hon till sin LCC där hon bott drygt en vecka.

Min värdmamma bjöd hit mig på Thanksgiving förra veckan. Men idag sa jag att jag ville fira med min nya värdfamilj. Då bjöd hon hit mig till jul :) Har jag sagt att jag gillar henne? Tycker fortfarande det är synd att det inte funkade här. Men ser framemot min nya familj :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch, va jobbigt:)

2010-11-20 @ 10:39:45
Postat av: Ida

Hur har din dag varit?:)

2010-11-20 @ 10:54:23
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Annica

Varför funkade det inte? :S

2010-11-20 @ 10:58:16
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0