helgen

Har haft en bra helg. I lördags flög Louise hit från Philadelphia och vi var inne i Boston hela dagen. Där träffade vi också Marie, Sofia och Katja. Vi gick mest runt i affärer och shoppade lite. På kvällen åkte jag och Louise till Salem för att kolla på bio. Vi såg Due Date. Louise fick ockcå uppleva min stress över att inte hitta. I söndags kom Ronja hit. Då gick vi till Starbuck och åt frukost. Sen tog vi hand om mina vildungar ett par timmar och sen gick vi ut och åt. Hade en jätte rolig dag. Mycket skratt. idag lämnade jag Louise vid bussen så hon kunde åka hem igen. Minuten hon steg på kom ångesten tillbaka. Fredag, sen vet jag. Sverige eller USA.

Kommentarer
Postat av: mamma

Själklart blir du kvar :)

2010-11-15 @ 20:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0