"Jag kommer vara en jävel på att backa när jag kommer hem igen"

Har haft en väldigt bra dag idag. Tack vare Sofie & Ronja. Idag på Ikea kom Sofie med lama skämt hela tiden, som jag givetvis skrattade åt.. "Det är pinsamt att jag ens säger dessa skämten, men det är ännu pinsammare att du faktiskt skrattar åt dem". Ikväll kom Ronja hit, efter många om och men... Hon fick lära sig hårda vägen att det finns två ställen häromkring som har samma adress. "Jag står vid din brevlåda! Ser du mig?!" Nej JAG står vid min brevlåda och här är ingen... Hahha. Men hon kom fram till sist och då skulle vi försöka hitta till Sofie. Ett par felkörningar, tillbaka körningar och backa tillbaka och ha sig senare så var vi framme och åt sjukt god mat!! KÖTT, åh gud så gott det var! Godaste jag ätit på 1,5 månad. Ronja blev glad över kexchokladen jag köpte till henne på Ikea idag. Vilken snäll kompis jag är ;).

Mycket skratt idag. Är alla dagar såhär så kommer jag nog överleva ett år:) ELLER VAD SÄGER DU SOFIE?

Kommentarer
Postat av: Ronja

you made my day! <3

2010-11-24 @ 05:20:53
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/
Postat av: mamma

Gött att höra!

2010-11-24 @ 08:58:19
Postat av: Sofie

Klart, Vi är ju hel TAGGADE på detta :D HAHA

2010-11-24 @ 21:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0