Jordgubbar, vindruvor, ananas, meloner

Jag har precis varit ute och gått i regnet. Det var sjukt skönt att gå runt, utforska lite till och lyssna på Winnerbäck. Tänkte gå till Starbucks och köpa något riktigt onyttigt. Men påvägen dit hittade jag "Fruit Four Seasons". Så jag gick en och hittade en stor smarrig fruktsallad. Ni vet att jag kan vara lite snål (eller ekonomisk som jag väljer att kalla det) så jag letade efter prislappen men hittade ingen. Tänkte att den är säkert jättedyr..... Sen tänkte jag att jaja whatever jag är värd det. Så jag köpte de. Och gissa vad den kostade.. Nästan 100 spänn.... Jaja.. gott var det iallfall





Kommentarer
Postat av: pappa

Det kostar att ligga på topp....

2010-11-04 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0