Juli

Idag har jag latat mig på soffan hela förmiddagen. Min värdmammas syster (som förövrigt heter Juli..skriver om henne hela tiden känns det som) gjorde mig sällskap och vi kollade på American funnies homevideos tillsammans. Min sanna skadeglädje kom fram när man fick se gymnaster skada sig, det är något av det roligaste. Det tycker dock inte Juli hon bara "aaaj. Ajj. oh.. nej! AAAJ. Jag kan inte kolla på det här!!" så lämnade hon rummet en liten stund medan jag låg kvar och asgarvade. Nääääästa på gränsen till att skämmas över mig själv.. hahah.

Juli var precis nere i affären, och gissa vad hon köpte hem till mig? SWEDISH MEATBALLS haha, är inte så säker på att dem kommer vara goda.......... Men hon är så himla snäll hon! Tråkigt att hon åker hem imorgon :(

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

hahaha jag hade hakat på skrattande direkt ;D

2010-12-01 @ 06:21:24
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0