Laktostabeletter

Mina laktostabletter jag hade med mig från Sverige börjar ta slut. Apoteket här ligger bara 5 minuter iväg med promenad så idag gick jag dit för att försöka hitta nya. Där fanns två olika, det stod exakt samma saker på paketen men det var olika pris. Så himla sjukt att man nästan är påväg att köpa den dyraste. Bara för att den är dyrare, då måste den vara bättre, right? Men nej! Jag tog den billigaste. Ska bli kul att testa och se om dem funkar. Dock inte kul om dom inte gör det, för då kommer jag få väldigt ont i magen. 

Förövrigt stör jag mig på att man har ost till/i allt här. Verkligen allt, knappt en enda måltid utan 1 kilo ost. Jättesmarrigt för en laktosintolerant-inte jätteförtjust i ost-person som jag..

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

din familj är konstig, haha. vi har tpy aldrig ost, haha

2010-11-06 @ 18:19:40
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0