Lördag

Igår var en riktigt bra dag fastän hälsan inte var helt hundra. Hade en väldigt rolig dag med värdmamman, nya au pairen och barnen. Mina kakor jag bakade var väldigt uppskattade. Berättade för min gamla värdmamma för ett tag sen att när jag var liten så var mitt favoritämne matte. Vilket hon också gillade. Så hon visade mig ett typ matte/logiskt spel som man ska klura ut och oj vad roligt jag hade med det.. Hahah. Känner mig som värsta nörden.. Fanns olika nivåer man skulle klara och hade hon visat mig detta innan hade jag med säkerhet gjort alla innan jag åkte därifrån. Men det hann jag inte nu. Funderar på att köpa det. Men hon sa man kunde göra det på internet med :D (Nästan pinsamt att berätta, men sååååån är jaaag)

Eftersom det varit en sån bra dag var det extra jobbigt att lämna värdfamiljen. Fick kämpa för att hålla tårarna borta. Men så fort jag satt mig i bilen med nya värdmamman kändes det bra igen. Gillar henne också sjukt mycket redan. Och när jag kom fram till huset igen kändes det ännu bättre. Känner verkligen att denna familjen passar mig mycket bättre. När jag kom hit fick jag en stor kram av flickan och pojken hjälpte mig sedan med min dator lite.. 

Pojken har någon stor lego tävling hela dagen idag och jag ville följa med. Ställde klockan på 6 för vi skulle åka vid 7. Men eftersom jag legat vaken halva natten och hostat och kände mig jättedålig imorse så stannade jag hemma istället. Föräldrarna tyckte jättesynd om mig. Sa krya på dig typ hundra gånger och nu när jag gick upp igen möttes jag av en lapp "hoppas du mår bättre" haha söta! Dem kommer inte hem förren om några timmar så jag ska passa på att vila lite.


Och.... Med väldigt stor risk att låta tjatig och skrytsam.. men.. I bilen sa min nya värdmamma att min engelska är väldigt bra ;) haha, var bara tvungen att säga det!


Kommentarer
Postat av: sofie

jag vill skypa med dig.

2010-11-20 @ 18:24:16
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Pappa

So good

2010-11-20 @ 18:39:38
Postat av: mamma

Låter underbart <3

2010-11-21 @ 12:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0