sjukstuga

Igår kväll hade jag, familjen och LCCn (kontaktperson) möte. Man har alltid det inom 2 veckor efter det kommit ny au pair. För att gå genom regler, se hur allt funkat hittills och sånt. Inte så speciellt givande men nu är det över iallfall. Hon åkte härifrån vid 10 och då gick jag och la mig direkt. Somnade med feber och vaknade med feber. Så idag blir en väldigt lugn dag. Värdmammans syster är här idag med så hon kommer antagligen ta hand om barnen mesta tiden av dagen. Jag ska i princip bara hämta och lämna dem på aktiviteter, för hon kör inte bil. Men det ska jag nog klara av :) Nu ska jag försöka pressa ner lite mat och sen gå och vila en stund. 

Kommentarer
Postat av: mamma

Fy så trist att vara sjuk. Puss på dig<3<3<3

2010-11-30 @ 16:51:37
Postat av: Lollo ♥

då kan jag ju komma hem till dig. för jag har bara bytit virus ._.

2010-11-30 @ 17:42:44
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0