something special

Har precis varit ute och gått. Gick ner till banken och satte in lite pengar och aktiverade mina nya bankkort. Fick först ett temporärt tills jag skulle få mitt nya. Sen fick jag mitt nya + ett till. Här behöver man tydligen 2 stycken. Så just nu har jag tre för det första fungerar också fortfarande.. Men det ska jag klippa nu. När jag startade mitt konto här och skulle beställa kort så fick jag ett häfte med över 100 bilder att välja mellan att ha på framsidan av mitt kort... Tog ett tag att välja. Men tillsist blev det en bild på hund och katt, djurmänniska som jag är. På tal om det saknar jag mina gosiga katter! 

Sen tog dem också ett kort på mig som också sitter på framsidan av kortet.

Efter jag varit på banken gick jag in till en liten mysig affär här som heter "something special" där ännu en julklapp inhandlades. Köpte en bok till mig själv också. Ja, hör och häpna!!! Louise köpte en bok till sig själv. Vad gör USA med mig?! När jag var klar i affären så hade det blivit jätte mörkt ute. Och att jag bor i en stad som till 90% består av skog och max en gatulampa per kilometer (har man tur så fungerar den också) gjorde det inte bättre. Men nu är jag hemma igen och funderar på att läsa lite..

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

åååh DIT VILL JAG GÅ IN. Låter jätte mysigt ju _ är lite spänd på vad du köpte för bok dock ;)



sv: JOOO LOUISE!

2010-11-29 @ 04:23:42
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0