THANK GOD IT'S FRIDAY!

Så var det fredag igen! Denna dagen kommer nog bli lugn. Vilket är bra för jag har fortfarande feber.. Har gjort frukost till barnen, tvättat och diskat och nu är barnen i skolan. Den nya au pairen kom igår kväll och hon verkar bra. 

Min värdmamma frågade mig idag om mina planer framöver. Om jag ville komma och hälsa på dem någon dag. Så jag sa att jag ville det. Den stora flickan frågade samma sak igår. Så om ett tag är jag tillbaka i Marblehead igen. Fast på besök, och det känns bra :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Good that you can go back and visit them again like a friend. Do you anderstand what I'm whriting to you?

2010-11-19 @ 18:26:31
Postat av: sofie

Kjell det där var ju riktigt bra engelska :)



Åhhh louise jag är så glad att du stannar i staterna OCH ATT VI KOMMER VARA I SAMMA LAND IGEN SNART!!!

2010-11-19 @ 18:43:28
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0