Thanksgiving

Happy Thanksgiving!!
Idag är det Thanksgiving vilket är en stor högtid här. Igår var vi hos värdpappans syster på familjemiddag. Dem bor i Cambridge och det är där Harvard ligger. Så efter maten gick jag och värdmammans syster (som är här en vecka, bor egentligen i California) ut på en promenad och hon visade mig Cambridge och Harvard. Hon är så himla härlig! Vi pratar om typ allt och inget hon och jag. Igår tog hon med mig ut på hike också. Vi pratar om allt från våra familjer, till global uppvärmning, politik, sverige, usa, världen, presidenter, kungar och drottningar och so on.. Idag ska vi till Cambridge igen, först ska vi äta lunch. Sen blir det Thanksgiving dinner! Det ser jag framemot.

Igår så frågade värdpappans syster som vi var hos om jag ville hjälpa till att fixa maten. Och det ville jag. Så visade hon och berättade hur jag skulle göra. Så gjorde jag så. Sen kom min värdpappa och tyckte att jag skulle göra på ett annat sätt. Som inte alls var bra så jag och värdmammans syster protesterade och sa att det var bättre att göra så som jag gjorde. Men nej det var det inte tydligen så jag gjorde på hans sätt istället. 5 minuter kommer systern tillbaka, men så ska du inte göra, då går det inte att tillaga dem bra.. Taaaaaaack för den värdpappan! Så jag hade rätt ändå. Mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0