träna

Efter mina utsökta svenska perfekta pannkakor tog jag en timmes promenad. Var skönt att komma ut lite och jag mår så himla bra av promenader! Tror jag måste få in lite träningsrutiner för att trivas bättre också. Ska försöka ta en promenad eller jogga en runda varje mån, tis, ons, tors och fre eftersom jag har en del ledig tid mitt på dagen då. Ska också ta tag i att fixa ett gymkort! Verkar som att jag och Ronja ska köpa ett gymkort på ett halvår till att börja med. JAG BEHÖVER MINA ENDORFIN KICKAR!! Kan inte leva utan dem juuuuu..

Efter min promenad tog jag en liten powenap på 20 minuter. Nu ska jag städa lite på mitt rum och sen gå ner och se om dem andra behöver hjälp med något. Flickan fyller nämligen 9 år idag så jag tror det lagas mat för fullt där nere. Gästerna kommer om 2 timmar!

Kommentarer
Postat av: Ronja

jag håller på att avlida. vi måste köpa gymkort NU-NU-NU-NUUUUUUUUU!

2010-11-27 @ 01:41:24
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0