yey

Det är nog min tur dag idag! Har pratat med mamma, Sofie och Ronja. Jag är på jättebra humör. Det funkade äntligen att lägga in mina kamera bilder. Har pratat om rematch med både min LCC och med min värdmamma. Imorgon ska vi prata mer.
Nu ska ni få se lite bilder! 

Mathilda och Katrin. Resebuddies hela vägen från Köpenhamn!
Jag och min soulmate Ronja

Sovande man

Sånt här äter man seriöst till frukost i staterna. Jisses...



Jag och Ronja i New York

Sofie, Katrin och Mathilda i New York.

Fler bilder kommer imorgon eller annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Usch vilken äcklig frukost! Håller tummarna nu för dig.

2010-11-04 @ 11:14:04
URL: http://lararmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0