W 24 Nov

Vad jag vet nu är att denna familjen gjort minst 3 st rematcher och har bytt program en gång. Från SI till CC. Ajaj...

Vad kul med smarta barn!! Eller inte.. Dem här barnen är smarta, det är dem verkligen. För sin ålder. Men inte lika smarta som vuxna, och definitivt inte lika smart som mig. Vilket dem verkar tro. Dem verkar tro att jag är efterbliven. Helt seriöst. Jag stör mig riktigt mycket på det för man blir dumförklarad varje dag och dem tror verkligen att jag inte fattar helt uppenbara saker. Jag hoppas att dem slutar med det efter jag varit här ett tag och dem lärt känna mig mer. Annars kommer det här inte fungera. Föräldrarna är likadana. Och allt måste vara perfekt. Heeeeelt peeer-feeeeekt. Jisses. Vad har jag gett mig in på?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Låter som du har det ganska så kämpigt om man säger så. Smarta barn är du inte ensam om att ha. Men det låter ju alls kul. Jag hoppas att det blir bättre snart!

Kram

2010-11-24 @ 17:01:06
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: ja alltså det här är skandal faktiskt. jag saknar och älskar dig också! EN HEL JÄKLA MASSA <3

2010-11-24 @ 19:39:11
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: kajsa

Louise, fokusera på det positiva nu, och ge det lite tid. Du är ju trots allt ny i familjen och det blir kanske bättre efterhand? Du får se allt detta som livserfarenhet, det blir kanske inte som man tänkt sig men du är ju i USA i alla fall. Kram så länge från ett hemskt snöigt Kristianstad.

2010-11-25 @ 07:22:12
URL: http://lararmamman.blogg.se/
Postat av: mamma

Det släpper säkert senare, kämpa på :)

2010-11-25 @ 15:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0