wierd

Godmorgon! Varje morgon så börjar jag jobba 6,50. Då ska jag vara nere i köket. Vilket för mig inte är logiskt för fem öre. För vid 7 går sen föräldrarna upp och väcker barnen. Sen kommer dem ner igen någongång mellan 7,15-7,30. Så vad gör jag under tiden? Tar fram underlägg och vitaminer till barnen... Det behöver jag inte 25-40 minuter för att göra. Men ja.. Jag bara gör det och ser glad ut. Men som sagt, jag förstår inte logiken i det. Jag hade mer förstått det som jag skulle fixat frukosten och lunchen också under tiden men det kan jag inte, för jag måste vänta tills dem kommer ner och fråga vad dem vill ha...

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, vissa saker förstår man bara inte ;)

2010-11-24 @ 16:06:26
Postat av: malin

Ja jag hoppas med de :D -- wierd schema btw :S

2010-11-24 @ 16:10:31
URL: http://wakoo.blogg.se/
Postat av: Lollo ♥

kan du inte fråga barnen dagen innan vad de vill ha då? så kan du fördriva tiden lite iaf :P

2010-11-25 @ 21:02:52
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0