18 oktober

Nu är klockan över 12 och det är måndag den 18 oktober. Idag åker jag. Shit så overkligt. Denna dagen har gått sjukt fort och jag har haft väldigt mycket att göra. Kl nio ikväll var första gången jag kände att jag kunde andas.

Att säga hejdå till morfar idag var jättejobbigt. Jobbigast hittills. Men imorgon på flygplatsen kommer också vara sjukt jobbigt. Kan ju inte påstå att jag ser framemot att säga hejdå till familjen, ses om ett år... Dock ska dem komma och hälsa på mig så vi kommer ses tidigare. Men ändå. Jag kommer inte träffa min mamma varje dag på ett år, det är tufft.

Har precis pratat en låååång stund med Sofie. Tills hennes mobil dog och hon inte fattade det och fortsatte prata med mig.. hahah tyckte jag var roligt :) Nu sitter jag och skriver med Ronja. Båda ska upp om 3-4 timmar. Men det är svårt att sova nu. Känns knappt lönt att ens gå och lägga mig. Men jag måste ta vara på sista natten i min sköna underbara världens bästa säng. Så några timmars sömn ska jag tvinga mig till!!

Kommentarer
Postat av: Lollo ♥

kan inte fatta att du är på väg hit snart. Gråter nästan lite ;__; <3

2010-10-18 @ 07:00:08
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: mamma

lipsillen är igång igen:) <3<3<3 Hoppas sista biten på resan oxå gick bra, trots att det var på buss:) Puss

2010-10-19 @ 04:38:25
Postat av: sofie

Guuud jag vill också åka nu <3 .. "Bla bla bla bla... osv.. Nääj nu ska jag nog sova.. Hallå? Louise? HALLÅ?" vi hörs när du har tid (mitt internet funkar igen, tjoooohoo)

2010-10-19 @ 12:21:28
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0