5 dagar kvar

Denna dagen har verkligen gått jättefort. Tog en lite sovmorgon och sen jobbade jag. Sen gick jag hem, åt lite lunch och sen cyklade jag till morfar. Var hos honom en stund och började rensa på min externa hårddisk. 11 TUSEN låtar har jag. LÄR TA TID...  Vid fyra cyklade jag in till friskvårdshuset och tränade Indoorwalking i en timme. Efter dusch och sånt så träffade jag pappa, Helene och Celina och så åt vi på Steakhouse. Åt fläskfiléplanka, sjuuuuuuk gott var det. Nu sitter jag vid datorn, är JÄTTETRÖTT. Ska kolla på Greys anatomy om en halvtimme sen ska jag nog sova.

Kommentarer
Postat av: marie

hej, sorry för att jag varit så fruktansvärt seg på att svara ;) haha. Hur som helst. Satsa på den kursen ja! :D absoult. Me det låter ju bra:) Jag tar hand om 3 barn jag med, 5,7 och 9! :) Trivs som fisken i vattnet här. Fyyy du kommer ÄLSKA boston. Vi borde träffas nångång när du är här, du känner ju förtusan LOLLO! :D

2010-10-14 @ 05:10:22
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0