Dop och mys

Var på dop igår, vilket faktiskt var sjukt roligt. Jag och min faster fick skäll av lillasyster för att vi inte var ordentliga i kyrkan. Skrattade så mycket så jag trodde jag skulle spricka!!
Sen åkte jag hem till Johanna. Vi hyrde film, köpte massa frukt och hade myskväll :) - Just like old times! Sen sov jag hos henne i hennes sköna säng. Vi vaknade av att hennes telefon ringde. Tror hon hade 27 missade samtal, och jag skojjar inte. Sjukt var den telefonen vibrerade!
Mina kära systrar!
Celina blev jättearg på mig för att jag gjorde kaninöron bakom henne.. Hon var sur i över en timme..
Jag och Signe hade väldigt roligt

Kommentarer
Postat av: Signe

Kören var faktiskt hysteriskt rolig :D

2010-10-11 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0