Got a ticket and a dream

Nu är det fredag och min sista helg i Sverige har alltså börjat. Jag har hunnit jobba en sista gång, vatt på banken och i affären. Har varit lite kreativ, klippt, klistrat och skrivit. Nu packar jag, rensar, städar, slänger och sparar för fulla muggar. Just nu håller jag på att rensa min plånbok.  Gör lite plats för mina dollar;)

Ikväll kommer Celina hit. Då ska hon, jag, mamma och Sophie äta grillat och sen ostbricka. Ska bli goott :) Myskväll blir det sista fredagen alltså!

Kommentarer
Postat av: mamma

En riktig mysfredag med mina flickor ska bli just - jätte mysigt!!!

2010-10-15 @ 15:55:17
Postat av: marie

riktigt nice! :) njut av din sista helg i sverige förresten!

2010-10-16 @ 06:10:06
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0