The Town

Ikväll har jag, Caroline, Jocelyn, Amanda och Sandra varit och kollat på bio i Salem. Vi kollade på The Town. Det var den bästa filmen jag sett på rikitgt länge. Jag är alltid sån, även om jag ser en bra film, att jag kollar klockan varannan minut och tänker att "shit vilken bra film, men kan den inte ta slut snart" för jag blir alldeles för rastlös. kan inte komma ihåg senast jag såg en film SJÄLV. För det händer i princip aldirg längre. Klarar nästan aldrig av att sitta genom hela filmen. Men iallfall, när det gått två timmar på denna filmen hade jag inte kollat på klockan en enda gång än och jag tänkte, kan den inte vara 2 timmar till? Den var verkligen skit bra. Den utspelar sig här i Boston också, coolt!

Kommentarer
Postat av: Amelie

Åh låter som en nice film:) Lär väl dröja nått år innan den kommer till sverige o ja kan se den:)

2010-10-30 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0