Torsdag

Denna dagen har också försvinnit väääääldigt fort. I morse började jag rensa ut det sista i garderoben och lägga alla kläder i högar. En "ska definitivt ha med mig till USA", en "kanske tar med mig, beror på hur mycket plats jag har kvar..", och en "detta får stanna hemma". Definitvit högen är tyvärr störst.. Det var svårare än jag trott att packa. "Måååste ju ha denna, och denna. Och denna måste jag haa med mig!!". Vid två träffade jag Jennifer på House of Bagels och fikade. Sista gången jag träffar min lilla turk innan jag åker. Var ett tag sen nu vi träffades och vi hade mycket att prata om. Hoppas hoppas hoppas hon kommer till USA och hälsar på mig, Sofie, Emmie och Louise. Men det SKA hon göra :)

Nu är jag hos morfar. Mamma tyckte jag skulle åka hit och hämta hunden. Dem är dock ute och går nu så jag sitter här istället. Ska cykla hem sen och laga mat tills mamma kommer hem. Varm bulgursallad med qourn. Sophie tyckte inte det lät så lockande så hon flydde hemifrån istället. Tror nästan (bara nästan) att mamma kommer sakna min mat lika mycket som jag kommer sakna hennes. Eller iallfall, sakna den maten som jag tycker om att äta.

En sak till! Idag fick mamma nytt jobb. Börjar på måndag, när jag åker! Så GRATTIS till mamma.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack<3<3<3 och självklart kommer jag att sakna din mat lika mycket som du saknar min:)

2010-10-15 @ 15:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0