trööööööööööött

Idag har jag pratat på skype med mamma, syster och Sofie. Hoppas jag kan prata med Pappa, Helene och Celina imorgon. I eftermiddag har jag kört, kört, och kört ännu mer. Har målat lite med barnen och när det var dags att sova så ville mellantösen att jag skulle läsa för henne. Så vi la oss i hennes stora säng och läste. Hon ville att jag skulle säga svenska ord så hon pekade på typ allt i sitt rum och så sa jag vad det hette på svenska, och så sa hon efter. Det var kul att hon redan är intresserad tycker jag! Värdmammans föräldrar kom hit en stund och hälsade på. Dem var jätte trevliga! Speciellt pappan, honom gillade jag.

Nu ska jag snart sova, klockan är "mycket", typ halv 10. haha! Jag som är en trött person i vanliga fall är typ dubbelt så trött nu. Ska upp 7 imorgon, så det är nog bäst att sova snart. Chris frågade mig igår "why are you always tired" haha det undrar jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0