Euuuurooooope

Idag har jag vatt på stan med Emmie. Lunchade på Duvanders och sen gick vi lite på stan och köpte lite saker tills hon ska till Kenya (duktigt avundsjuk) Träffade på en massa andra roliga människor med. Först Malin, sen Jennifer och Petra och sen Edina :) Edina frågade mig vart jag ville så svarade jag östkusten, så trodde hon jag sa Östtyskland.. Hahaha neeeej, inte tyskland tack!! Fick också reda på en liten kul sak. En av skånefruarnas son var på Lollos avskedsfest. Hon och Jennifer är tydligen släkt med dem på något lustigt vänster.

Nu har jag precis kommit hem, ska bara byta om sen sticker jag till gymmet och kör en timmes spinning!

(Jag och Emmie har gjort upp YTTERLIGARE en plan nu, backpacking i europa, NICE)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0