just got off the phone with america

Har pratat med värdpappan i Boston familjen i en timme (!!) Kändes sjukt bra. Det är typ länge än vad jag pratar med kompisar i telefon ju. Kan inte komma på något negativ med familjen. Det kunde jag inte innan heller, förutom att magkänslan inte kändes bra. Men det gör den nu och familjen känns som rätt familj. Nu ska jag försöka att inte hoppas för mycket bara. Men jag tror definitivt jag kommer att trivas hos dem och få ett bra år med dem. Ska mejla lite fler frågor till dem och imorgon ska jag antagligen prata med deras au pair. Så ska komma på massa bra frågor att fråga henne. FÖRSLAG NÅGON??

Idag är det den 11e september och just nu känner jag att jag vill sitta på flyget den 11 oktober, vilket jag kommer göra om vi säger ja till varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0