torsdag

30 september, idag åker Emmie till Kenya. Så jäkla coolt, häftigt och BRA! Är avundsjuk på henne, vilken upplevelse hon kommer få. Jag hade också velat åka som volontärarbetare. Men en sak i taget, först blir det USA. Som ni vet så har jag redan över typ tusen planer på vad jag ska göra efter. Och härromdagen lades ännu en plan till på listan, volontär i Ghana med Emmie. Ska bli kul och se om jag kommer göra allt det jag vill eller om livet kommer komma emellan ;) haha

Idag kom Sofie ner till Skåne också. Ska träffa henne ikväll, då ska vi BOXAS :D Första gången på typ, jätte länge. Sist var innan studenten tror jag. Så det ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tack för kommentaren, du är med på listan nu! :)

2010-10-01 @ 14:31:18
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vilken organisation åker du med? Tänkte ta med det i listan på au pairer också. :)

2010-10-01 @ 20:41:28
URL: http://nathalieidasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0