your sex is on fire

Lunch med Emmie idag och sen sa vi hejdå för ett halvår. USCH :( På torsdag åker hon till Kenya och jag kommer sakna henne jättemycket!

Hon har räddat min flygresa till USA. Fick en bok som Barack Obama skrivit, en memoar. Den heter Min far hade en dröm. Verkar sjuuuuukt bra och intressant. Tror faktiskt jag ska börja läsa innan jag går och lägger mig. Ikväll har jag vatt på gymmet. Sprang lite på löpbandet och sen var det spinning. Jag hoppas verkligen att spinningen är bra i USA också för annars kommer jag sakna det sjukligt mycket (jag som tyckte det var pest i början haha)

Såg precis att KINGS OF LEON kommer till BOSTON i november. Jag hoppas INNERLIGT på att det finns biljetter kvar när jag kommer dit, och att någon vill gå med mig!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! Jag har hört att Pia (tjej från Tyskland) tycker att spinningen inte är så bra här, men du får komma hit och testa dem själv. =)



Kram

2010-09-29 @ 14:23:05
URL: http://carolineinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0