got a dollar dollar bill

Min värdfamilj tycker att "smör" är ett jättekonstigt ord och dem tycker det är kul att säga. Så dem säger det hela tiden (mest min värdpappa). Typ var tredje gång han ser mig säger han SMÖÖÖÖÖR! Men den 1a april sa han att han inte skulle säga det på en månad, och varje gång han säger det så måste han ge mig 1 dollar. Han har klarat sig bra ett par dagar, men idag sa han det igen! Så jag fick 197 dollar i lön denna veckan istället för 196, life is gooood! hahahah




Annars då? Jag är sjukligt sugen på godis.....!! Kul att amerika är sämst i världen på att göra gott sådant då ju!


Kommentarer
Postat av: pappa

Det kommer en liten påse i slutet på veckan.

2011-04-05 @ 05:19:45
Postat av: Lollo

när jag träffari morgon får jag mitt godis _

fan jag vill träffa din familj. verkar fett kul :P

2011-04-05 @ 05:37:54
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: malin

Jaaaa det var mumma!! haha

2011-04-05 @ 17:06:13
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0