Happy Easter!

Ännu en dag då man gärna hade varit hemma i Skåne och firat påsk med släkten och god mat. Klart att jag längtar hem lite när jag tänker på det, men helt ärligt så tyckte jag att julen var så fruktansvärts jobbig så allt annat känns som en barnlek.

En sak som jag verkligen såg framemot detta året var att se alla amerikanska högtider och traditioner. Är besviken faktiskt. Det är inte så hypat och stort som jag trodde det skulle vara. Jag vet inte om amerikanka traditioner är överskattade eller om jag bara haft "oturen" att fira med familjer som inte firar det så mycket. Jag vet inte. Julafton var omelett till frukost, öppna lite julklappar och sen var det över.

Idag åt vi frukost tillsammans. Mackor och bananabread. Sen gick vi ut i trädgården och letade efter presenter. Jag fick presentkort på starbucks och M&Ms. Annars har det inte hänt så mycket, är som vilken annan dag som helst.
















Kommentarer
Postat av: mamma

Saknat dig här <3

2011-04-24 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0