Lots of love

Jag har haft den bästa helgen på väldigt länge. Igår träffade jag först Emmie. Kändes som vi aldrig varit ifrån varandra och det var så himla kul att ses igen. Vi käkade lunch och sen blev det lite shopping medan vi väntade på att Louise också skulle komma in. Vi fjantade runt en massa och åt middag på tgi friday. Sen åkte vi hem till mig och fjantade lite till innan vi somnade.

Idag smög värdfamiljen runt för att inte väcka oss (vi sov i vardagsrumemt). När vi väl vaknade kom alla in till oss och vi satt och pratade och skrattade allihop och åt frukost tillsammans. Vi tog det lugnt ett ganska bra tag, flippade bla lite med 17 åringens kompis och sen bestämde vi svenskar oss för att ta en promenad till starbucks för lite fika. Efter nån timme gick vi hem igen och började kolla på grease. Mina kära vänner stannade på middag och vi åt lax, ris och grönsaker i curry sås. Gudomligt gott var det! Efter maten fortatte vi sjunga till grease och sen var det dags för Louise och Emmie att ta tåget hem igen.

Efter denna helgen kan jag ju bara konstatera att jag har världens bästa värdfamilj och världens bästa vänner. Har haft så himla roligt och allt har känts så perfekt! Har inte skrattat så här mycket på länge, och då har jag ändå en väldigt rolig värdfamilj. Både Emmies och Louises respons när jag frågade vad dem tyckte om min familj var "kan vi få flytta in?!" Och min värdfamilj sa efter dem åkt att dem verkligen gillade mina vänner.































Love you!

Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar <3

2011-04-18 @ 10:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0