Cookin raw with the Brooklyn boy

Idag har jag skypat 2 timmar med Johanna. Alltid lika trevligt :) Tycker att alla pratar om Vampire Diaries hela tiden, och Johanna säger att inget slår den serien. Så funderar på att börja kolla på det idag. Se om det är något att kolla på. Annars händer inte så mycket idag. Hela familjen är iväg på olika håll så jag är ensam hemma. Och dem har ju bilarna såklart så då finns det inte så mycket att hitta på. Ska gå en runda iallfall. Tänkte se ifall posten har öppet, har två brev och två paket att skicka hem till Sverige. Ikväll ska jag jobba för föräldrana ska ha "date night".

Nu sitter jag och lyssna på Linkin Park och längtar tillbaka lite till tisdags. Vill se dem igeeeeeeeen. Såååå braaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0