"Jag måste sitta bredvid Louise, för hon skrattar, och då skrattar jag med, och jag vill ha extra roligt"

I fredags kom Ronja och hämtade mig efter vi båda slutat jobba. Vi åkte hem till Märta och dit kom också Cecilia, Eva, Carrie och Mikaela. Vi åt tacos och chockladkaka och hade kul. Sen sov dem flesta över. Igår vaknade jag och Ronja tidigt. Vaknade upp, kollade på varandra, försökte blunda några minuter och somna om, gick inte alls bra, öppnade ögonen igen "ska vi gå ner?". Vi plockade undan lite från gårdagen och sen åt vi frukost. Sen vaknade dem andra också och kom ner en efter en.

Vi slappade en stund och sen på kvällen åkte jag, Ronja och Märta till New Hampshire. Där träffade vi Cecilia och hennes tre värdbarn. Vi gick på bio och såg Gnobeo and Juliet. Ja, en till barnfilm. Man blir ju lite barnslig av att vara au pair! Bioupplevelsen var minst sagt lite annorlunda. Man satt vid ett bort i en biostol. Där fanns servitörer som sprang runt och serverade. Man kunde beställa allt från hamburgare till popcorn.

Vi hade laddat upp för en stor skrattfest, men filmen var inte så bra som vi hade förväntat oss. Helt okej var den..

Ikväll blir det nog filmkväll och köttbullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0