Lion King

Känner inte att jag har så mycket spännande att skriva, händer liksom inte så mycket. Har jobbat 6 dagar i rad och ska jobba imorgon med. Sen blir det en paus på en dag innan det är på det igen! På söndag kommer min kära vän Sofie aka Märta aka Alan (kärt barn har många namn) från Boston och hälsar på! Ska bli jättekul!



Har också precis bokat biljetter till mig och Louise för att se Lejonkungen på Broadway nästa lördag. Så jag har ju lite att se framemot :) Har velat se den sen Sofie berättade hur awesome den var när hon såg den för typ.... ja vet inte.. 3 år sen?


Kommentarer
Postat av: sofie

den ÄÄÄÄÄR awesome

2011-07-16 @ 09:47:52
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0