Framme

Träffade Mikaela och Märta igår kväll. Vi gick en promenad med Jake och sen åkte vi hem och lagade tacos. Efter maten kollade vi på film och åt muffins, och senare kom Ronja och mös med oss. Vi sov alla hos Märta och idag följde dem med mig till stationen. Vi var där tidigt så vi passade på att äta o så.

Kvart i 2 gick mitt tåg. Och det var faktiskt jobbigare än vad jag trodde det skulle vara att åka. Kramade hejdå och gick på tåget. Snyftade en stund och sen somnade jag. Sov typ halva resan, skönt! Nästan 5 timmar senare var jag framme i New Jersey och hela familjen var med och hämtade mig. Vi åkte hem till Millburn, som staden heter där jag nu bor. Dem sa att vi skulle ut och äta och jag fick bestämma vad. Så det blev mexikanskt - burritos! Mums. Sen åkte vi hem och satt och snackade tills ungefär nu. Nu är klockan nästan 12 men jag är inte så jätte trött, har ju sovit typ halva dan. Men ska försöka sova ändå, ska upp vid 8 imorgon.

Måste berätta en sak! Min värdpappa frågade mig var i Sverige jag bor, så sa jag i södra delen. Sa också att jag bor nära Danmark, att det bara tar ca 1,5 timme dit. Både min värdpappa och sonen kollade på mig som jag var dum i huvudet, kollade på varandra , kollade på mig. Efter en minut säger pappan "Jaha med flyg!!" Nej, med bil. FÅr ännu konstigare blickar. "Men.. är där inte vatten mellan Sverige och Danmark?" Jooo.. "Hur kommer ni över då?" Vi har en bro... "JAAAAHAAAAAAAA" Sen kommer värdmamman ner, och värdpappan helt faschinerad "visste du att det finns en bro mellan Sverige och Danmark?" Haha det låter kanske inte så kul med det var det.

Godnatt USA, Godmorgon Sverige!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att du är framme :)

2011-03-07 @ 09:45:46
Postat av: Lollo

HAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAH omg hahahaha

2011-03-07 @ 16:01:00
URL: http://lollohellobaby.blogspot.com/
Postat av: ronjis

hahhahaha det tyckte jag var jätte kul!

2011-03-08 @ 01:11:39
URL: http://lifebyronjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0